Thursday, January 17, 2008

O skokih čez plot...

Skoki čez plot so varljiva reč (dobesedno in figurativno)... Zavedati se moramo, da z njimi lahko prizadanemo tiste, ki jih imamo najraje, pogosto pa še sebe. Ljudje skačemo čez plot iz različnih vzgibov - nekateri to preprosto potrebujejo v svojem življenju; spet drugi mislijo, da so sosedova jabolka vedno slajša; tretji pa imajo morda od tega celo kakšno korist, po možnosti materialno. Priznam, sama spadam med slednje. Že nekaj tednov se v varnem objemu noči tihotapim k sosedom. Zadnjič pa so me žal zalotili pri dejanju. Še zdaj podoživljam obup v njegovih očeh in imam pred sabo njegovo strto srce...

Res je, mislila sem, da mi bo tudi tokrat uspelo, pa sem se žal uštela. Sambo je pritekel izza vogala ravno v trenutku, ko sem jahala ograjo. Še par sekund, pa bi bila že na verandi, kjer me sploh ne bi videl, tako pa me je ujel ravno sredi prestopka. Dobro uro je potem ob ograji zavijal in tulil na našem vrtu, jaz pa sem se skušala osredotočiti na inštrukcije s sosedo. In verjemite, da je težko razlagati razliko v uporabi Present simple-a in continuous-a, če ti pod oknom volk s strtim srcem poje serenade... No, pa se je vseeno splačalo, soseda je namreč naredila izpit. Jaz pa sem na poti domov v temi z nogo zapela ob steber od ograje in skoraj čofnila v razmočeno gredico z radičem. Hudič je, če imaš tako kratke noge, da ti komaj sežejo do tal...

Pa pustimo na strani ironijo in bizarnost dejstva, da sem prelena, da bi naredila 150m po ulici, da pridem do sosedovih vrat, tako da raje plezam čez ograjo z vrta na dvorišče, po inštrukcijah pa se s Črno Smrtjo odpravim na polurni tek. Glavno je, da je soseda naredila izpit in ne bo imela popravca, da jaz nekaj malega zaslužim, potem pa še uspešno razlaufam sebe in nabiram kondicijo. Nekaj je pač treba vedeti - če skačeš čez plot, gotovo ne škodi, če lahko tudi hitro tečeš (sploh pa, če čez plot skačeš iz prej omenjenega drugega razloga, sosedje pa imajo kakega nejevoljnega težkokategornega psa...).

Kakorkoli - želim vam čimmanj skokov čez plot. Če pa že, pa glejte, da vas ne ujamejo...

No comments: