Sunday, January 13, 2008

Čarobni dotik

Ta vikend sem se dokončno prepričala da imam očitno prav poseben dar, nekakšen čarobni dotik. Ne samo, da uspem v pol leta pomladiti psa do take mere, da napreduje (ali nazaduje?) iz naslova evropskega prvaka do naslova evropskega mladinskega prvaka (pri tem, da mu v rodovniku piše, da je skoten leta 1999), ampak očitno tudi uspem psa shujšati v enem dnevu od 'opazno predebelega' do očitno povsem normalne postave. Prav to se je namreč zgodilo včeraj, ko sem soagilitašici razstavljala borderko. Na dopoldanski mednarodni razstavi so v razredu vmesnih psic bile tri psice in čeprav ji je po sodničinih besedah bila najbolj všeč prav Ula, jo je vseeno uvrstila na tretje (torej zadnje) mesto, ker je predebela. Če sem čisto poštena, je Ula sicer res v 'zimski' formi, ampak kot sem nekoč rekla sodnici, kateri sem bila vodja kroga in se je spopadala s težko odločitvijo med dvema zlatima prinašalcema, od katerih je bil en konkretno predebel, drugi pa predolg - prvi lahko shujša, drugi pa ne bo nikoli krajši. Kakorkoli, Ula je bila dopoldne označena za predebelo in zaradi tega ob naslov najlepše, na popoldanski specialki pa je bila zgodba precej drugačna - v svojem razredu je bila Ula sicer sama in dobila vse, kar je lahko dobila, kar pa vseeno ni bil mačji (pasji?) kašelj, saj je sodnica (druga kot dopoldne) podelila kar nekaj prav dobrih ocen, s konkurenco ali brez. No, pravi posladek je prišel nekaj minut za tem, ko sva z Ulo stopili v ring z ostalimi zmagovalkami razredov in odnesli prvo mesto! Brez kakršnekoli pripombe na njeno linijo. Vidite, temu se reče 'hitra dieta'.

Danes sem na razstavi delala - kot multipraktik. Bila sem vodja kroga, pripravnica, prvih nekaj psov pa še zapisovalka, saj sem s sodnico prišla v prazen ring in sem provizoričnega zapisovalca dobila šele čez nekaj minut. Vseeno smo zaplet(e) rešili, s sodnico sva se imenitno ujeli in dan je bil prav prijeten, četudi naporen. In kaj je najlepše pri vsem skupaj? Ves vikend sem gledala, tipala in ocenjevala na stotine psov - ampak domov se pa vedno vrnem k najlepšemu od vseh :).

No comments: