Monday, May 26, 2008

Akcija!

Prejšnjič sem pozabila dodati še skrajšan posnetek z razstave v Kočevju, kjer lahko vidite Sambotov rep, naravnan skoraj na perpetuum mobile, dele, kjer cepeta kot oven pred napadom sem pa zaradi dolžine posnetka izrezala in vas tako, žal mi je, prikrajšala za zabavo (nauk - v tednu pred razstavo ni pametno psa klikati na 'nožne' trikce, saj lahko potem v ringu uprizori cel Footlose, tako kot Sambo, samo še kaka koračnica je manjkala za glasbeno podlago).

Kot vidite sem v petek pred odhodom pozabila s sabo vzeti stvari za tri dni vnaprej, tako da sem za spremembo razstavljala v zelo športnih oblačilih (evfemizem za 'iste cunje, ki sem jih nosila vse 4 dni, pri tem pa samo 1x prišla do tuša'; zdaj veste, zakaj je bil tisti tuš pred spanjem v četrtek zvečer tako dobra investicija...), sicer pa bolje razstavljati v pasjih hlačah kot pa teči agility v poletnih lanenih hlačah in natikačih...

V soboto sva bila na agi tekmi v Ložnici pri Žalcu, kjer se nama je na precej imbecilen način izmuznil zadnji pogoj - ko narediva vseh 6 con, ko ne pade nobena prečka dobiva na res butastem mestu izogib in s tem 5 kazenskih točk. No, tek sicer ni bil perfekten - proti koncu sem Sambota poslala na skok, zatulila, ker sem mislila, da sem falila, potem pa ga skušala spet spravit v pogon, kar je pri psu, ki ne pozna (ali pa PRIzna, saj ne vem) povelja Naprej precej težko, če imaš zadnje tri skoke v ravni liniji in to v klanec (na posnetku sicer ni videti, a teren precej visi in finiš je seveda bil navkreber). Zanimivo, da se mi zdi tek precej lep, kljub temu, da nama je uspelo narediti tisti izogib, da sem se par ovir po tem (ko smo po teku navzdol morali narediti obrat za 180 stopinj) skoraj ubila in da sva na ciljni ravnini res bila videti kot Butec & Butec - najprej sem falila, da sem falila, potem pa se je Sambo po vsakem skoku obrnil in zatulil name, češ kje hodim. Ah ja, za pestrost pa res poskrbiva. No, presodite sami - tu je prvi tek.

Tudi v jumpingu sva imela en izogib - Sambotu se je zdelo, da nisem dovolj jasno pokazala v tunel, zato se je enkrat obrnil okrog svoje osi, drugače pa sva šla lepo in bila tako skupno šesta.

Včeraj sva bila na prvi RO tekmi letos. Delovna karma očitno ni bila najboljša, saj je redkokateri pes res lepo delal, v enki jih je kar nekaj opravilo potrebo na parkurju (in to večinoma psice?), trendu je sledil tudi Sambo, ki se je na štartu drl, kot bi bil na agiju, čim sva krenila pa ga je navdušenje minilo. Imel je zelo slabo koncentracijo in resnici na ljubo nisva delala najbolje; sodnik je bil mnenja, da treh vaj nisva opravila, tako da sva bila diskvalificirana (tako kot še veliko ostalih tekmovalcev, tudi iz bolj banalnih razlogov). No ja, pa saj je na rallyju do zdaj šlo prelepo, da bi večno trajalo, v treh tekmah sva naredila tri pogoje, tako da se bova za naslednjo tekmo skušala bolje pripraviti.

Sezona je na višku in čaka naju kar nekaj stvari - ta vikend je dvojna razstava na Hrušici, kjer oba dni delam (v soboto me bosta spremljala tudi Sambo in Gregor), naslednji vikend je RO tekma v Domžalah, še naslednji pa je dvojni CACIB Portorož, kjer bom verjetno en dan delala, drugi dan pa šla na RO tekmo v Žalec. Še bo pestro!

No comments: