Monday, December 10, 2007

Vseee naaajboooljšee zaaameeeee...

Pa je tudi mene doletelo. Konkretno in neizogibno, staranje. Ja, čisto zares, vsako leto sem za eno leto starejša kot prejšnje. Fascinantno, ne? No, načeloma nimam nobenih težav z raznimi kalupiranji, pa naj bodo rasna, starostna, lepotna ali kaka druga, vseeno pa sem se zadnjič v momentu slabosti malce zamislila sama nad sabo in malo za šalo, malo zares rekla svojemu dragemu, da sem kot majhen otrok vedno sanjala, da bom pri tej starosti luštna, dolgonoga uspešna blondinka, ki jo bo obdajalo pravo životinjsko carstvo. Prijazen, kot je, mi je rekel, da sem absolutno vse zadela, nato pa malo tišje dodal, da sem se edino pri nožicah majčkeno zakalkulirala...

Kakorkoli, svoj dan sem preživela prav super. Za dober začetek dneva sva se najprej s črnuhom podala na sprehod, potem sem se nakvihtala, nakar sem šla pozdravit Zajo (žal je čez vikend tako lilo, da ni bilo za it jahat na teren). Zvečer pa je sledil nov podvig - moja prva pica. Zagotovo ni bila zadnja. Medtem, ko je testo vzhajalo, sva s Črno Smrtjo šla stestirat moje rojstnodnevno darilo - tekaške hlače in tekaški 'damen flisjacke', tako da sva si po pol ure švicanja oba zaslužila večerjo. Sambo žal samo brikete, jaz pa svojo pico, ki mi je res super uspela, sem prav ponosna nase. Očitno je letošnji rojstni dan v znamenju akcije, saj sem medtem, ko se je večerja pekla, dobila še eno porcijo daril - zimsko kapo, karto za Krvavec in športno anorak jakno za deževne sprehode in teke. Madonca, to leto bom mogoče tako kondicijo nabila in postala tako fit, da me 25ka sploh ne bo ujela! :)

Tako, zdaj pa novim zmagam nasproti, grem klikat. Over and out.

No comments: