Monday, December 17, 2007

V Grenenlandiji nič posebno pretresljivega. V soboto smo šli na božično tekmo, kjer je Sambotova nevroza po dolgi abstinenčni krizi udarila ven na polno. No, definitivno je pokazal, da kondicijo ima, da je agi vedno lahko zabaven in da je v dvoranah še bolj luštno jodlat, saj bolj odmeva :). Z rezultati se raje ne pohvalim, v tolažbo pa mi je, da je od cca 30ih nastopajočih v dvojki samo trem uspelo, da so se uvrstili v obeh tekih. Kakorkoli, zabavali smo se, po dolgem času klepetali z agi prijatelji in se imeli prav fino, tako da se veselimo prihodnjih zimskih tekem.

Drugače pa sva začela spet bolj redno klikat in imava v obdelavi nekaj novih trikcev, ki bojo upam da kmalu dokončani. Pa v soboto sem srečala svojega spletkarja in mi je obljubil, da bo stran v kratkem apdejtana, tako da že pripravljam nov material, da stran spet malo oživi.

Za konec pa še dve fotki priprav na rojstnodnevno druženje:

Moja dva pomočnika



In pa Olaf s psom na hrbtu (prijateljičina 2letna hči je videla, kako je prej Olaf skočil Sambotu na hrbet, pa se ji je čez nekaj min očitno zazdelo, da je čas za maščevanje, tako da ko sem se obrnila, sem zagledala Olafa z dodatkom na hrbtu - ni se preveč sekiral...)


No comments: