Sunday, April 20, 2008

Ples v dežju

Moram reči, da je letos po dolgem času aprilsko vreme dejansko aprila. Zadnja 2, 3 leta smo aprila le redkokdaj morali odpovedati agi trening zaradi obilice dežja (smo ga pa zato kdaj junija, julija, septembra...), letos pa se je aprilsko vreme dejansko spomnilo, da se spodobi prikazati se aprila, in temu zvesto sledi.

Trening nam je tako že dvakrat odpadel - kolikokrat pa smo imeli blatne kopeli in podaljšane zavorne poti na razmočenem poligonu pa raje niti ne štejem. No, klavrne dneve vsaj izkoriščam za učenje sebe in psa. En izpit je mimo, ostane jih še... no, 'n' (občutek je pa vseeno dober), Sambek pa se tudi uči dva nova trikca.

Med tednom tako pridno hodimo na sprehode, pasemo prijatelja Klarka, klikamo, vikendi pa so seveda pasji, tako ali drugače. En aprilski vikend sva z Gregorjem izkoristila za obisk razstave eksotičnih živali, kjer sva se sprijateljila s trimetrskim pitonom, en vikend smo šli na kratek pohodek v hribe, zadnji vikend pa je bil dejansko pasji, saj je bila mednarodna razstava v Celju, kjer sem prvi dan delala, drugi dan pa razstavljala prijateljevega dobija. In spet - po obilici prebožanih in ogledanih psov se še vedno domov vračam k najlepšemu :). Črna Smrt se počuti super, nevrotičen je za dva, sršeni mu kar iz ušes letijo in ponovno je skoraj več časa v zraku kot na tleh, saj večino budnega časa poskakuje naokrog kot skočiči, tiste gazele, ki se tako rade šopirijo pred levi. Večino časa je stvar izredno zabavna, zadnjič pa me je za moment minilo do smeha, saj mi je niger namenil širooook nasmešek 'up, close and personal' - pritekel je mimo in se sklenil pofočkati z lepim nasmeškom meni ob obrazu, tako da so mu zobje škljocnili kak cm ali dva od mojega levega lica. Me prav zanima, kako bi levi reagirali, če bi skočiči poleg poplesavanja okoli njih začeli še kazati zobe...

No comments: