Wednesday, April 9, 2008

Novi trendi

Metroseksualnost je trend, ki zajema vedno več človeške populacije. Zdaj se širi tudi med pse. Nekaj dni nazaj sem namreč opazila, da je Sambotu začela 'odstopati' volnasta podlanka. Dlaka mu sicer ne odpada kar sama od sebe, a me tista sivina na bokih med sicer bleščečo črno dlako hudo moti, tako da sem sklenila, da ga bom malo počesala, da izčešem mrtvo volno (vem, na slabše mi gre, saj sem ga vendar šele dva meseca nazaj česala...). Ker pa nama česanje predstavlja recipročno torturo in sem bila že tako ali tako razočarana sama nad sabo, da se ponovno pripravljam na tako (meni)odvečno opravilo kot je česanje psa, sem se odločila, da grem še korak dlje in nama poskusim vsaj malo olajšati celotno zadevo. Torej sem šla po svoj balzam za lase v spreju in Črno Smrt dobro našpricala po kritičnih predelih ter ga malo čohljala in vtirala balzam v dlako. Po nekaj minutah sem se lotila česanja in moram priznati, da je bil balzam odlična ideja. Tistih slabih 10 min je bilo opazno manj napetih in bevskajočih z obeh strani kot ponavadi, tako da balzam s shea oljem – two thumbs up! In tako je ubogi Sambek poleg vseh ostalih ne prav možatih nadimkov postal še metroseksualec…

No comments: